it's just the way it goes

2011-01-28 · 17:19:04

hej finisarna!

jag har alldeles precis blivit klar med plugget för idag. så jävla sköönt! har suttit i typ 5 timmar och skrivit och läst en massa! nu sitter jag och firar att jag är färdig med en bit snickers och te :). mums. snart kommer baby hem också och då ska vi ner och storhandla. allt är typ slut här hemma, haha.

imorgon ska jag till Nacka forum och förhoppningsvis vill Madde följa med, hoppas det ;) jag hittar ju inte i Nacka forum, så då är det skönt att ha någon med sig, haha. då har jag planerat att köpa:

- foundation.
- puder.
- rouge.
- mascara.
- väska.
- hårfärg.
- och kanske även lite snygga kläder om jag hittar några.

nu ska jag fortsätta sjunga till Jay Smith's Dreaming People som jag lyssnar på på Spotify, så ska jag ge kattisarna middag. btw, jag har superbraiga kameran med mig nu också så jag lovar lite bildeeeer :D

KÜSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback