yes i will die for you

2011-01-21 · 09:07:21
godmorgon sockertoppar.

sovit gott? i have. känns liiiiiite bättre i ryggen än så länge. har ju inte varit uppe och vandrat speciellt mycket idag, så det kanske är det. igår kunde jag inte ens ta ett steg på kvällen. det bara låste sig! :o as läskigt. jag ska snart gå och göra frulle och ge Milly mat. Jonas gick till jobbet för typ en timme sen, gosisen, så jag är ensam här nu :( blää.

idag ska vi som sagt träffas i våra grupper och skriva en logg som ska vara inne på fredag. en av de som är med i våran grupp hade tydligen jobb varje fredag (?!!!) så idag ska vi iallafall till sandsborgs bibliotek där hon jobbar.. vi får väl se hur det går.

nu ska jag äta! pussssss

Postat av: nathalie nyrén // 2011-01-21 · 20:25:50

Bli dagens blogg hos mig! Väljer vinnaren imorn. Kommentera inlägget "BLI DAGENS BLOGG". Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback