Alla tankar går till Norge idag

2011-07-23 · 09:59:28
Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering igår, men jag var helt tagen av alla äckliga saker osm hänt i Norge. Förstår ni hur sjukt det är?? Fyfan. Hur fan kan man vara så sjuk i huvudet att man vill skapa oro och döda andra oskyldia människor. Ingen moral för fem öre. Jaja, idag ska jag försöka uppdatera er lite bättre med några tidsinställda inlägg osv. Allt bra med er idag? :) P&K!

Oslo Centrum igår. Usch & fy :(
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/13363514/629/normal/3e07b098eb802/NORWAY-EXPLOSION__2.JPG

Postat av: Josefine Andersson // 2011-07-23 · 11:33:27

hämkst dedära :(!



men mig äre super :D lite seg kanske haha, själv då :D?

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt // 2011-07-23 · 11:48:27

Nu har jag startat en ny tävling där man kan vinna en valfri vara från gniztra.com

Dom har allt från smink och kläder till teknikprylar.

var gärna med :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback