Feel like I was running an endless mile

2011-07-19 · 11:59:12
Hemma idag igen då.. DET SUUUUGER! Jag vill inte ha ont i magen längre, det förstör så himla mycket. Jag har ont precis vid äggstocken och ut i magen, och har sökt runt lite. Vissa säger att det är tecken på ägglossning, andra säger att det kan vara tarmarna (det är tydligen svårt att skilja på det) och andra säger att det är det första tecknet på en graviditet. NO, NO, NO!! Så får det helt enkelt inte vara. Ska ringa vårdcentralen senare och hoppas att de kan hjälpa mig. Imorgon måste jag jobba för då ska jag öppna!! Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och beställa de nya skolböckerna för hösten, wooho! Längtar verkligen tills jag får sätta igång. Böckerna ser skitroliga ut :)! p&k

Old one.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback