10 snabba

2011-06-08 · 17:07:58
Följa blogg med bloglovin eller spara som bokmärke i favoriter? Bloglovin helst, men  ni får ju såklart göra som ni vill :). / Morgonbloggande eller kvällsbloggande? Hela dagen, varje dag. / Privatbloggar eller företagsbloggar? Följer typ bara privata bloggar, så det får helt enkelt bli privata. / Blandbloggar eller Temabloggar? Blandat I guess.  / Bilder eller Inga bilder? Ett mellanting. En blogg utan bilder blir bara tråkig och ger ingen lust till att läsa inläggen. / Provocerande eller snälla inlägg? Jag tycker inte direkt att jag är speciellt provocerande på min blogg, haha. Så får väl skriva snälla inlägg här dårå! Fast jag skulle vilja byta ut ordet till inspirerande. / Dagens outfit ft. Inte dagens outfit? Någon gång ibland är det okej att lägga ut det tycker jag, men tycker det är lite töntigt att lägga upp en outfit bild varje dag, haha. Who cares liksom?? / 1-2 inlägg per dag eller 10 inlägg per dag? Lagom är bäst.  / Tävlingar eller inte tävlingar? Tävlingar såklart! Det lockar läsare också, höhö. / Några rader eller långa texter? Jag tycker det är otroligt trååååkigt att sitta och läsa igenom en långt text om vad någon person har gjort under dagen. Det går fet bort! Däremot är det helt okej att skriva långa texter när det handlar om nåt speciellt som har hänt. Annars är det bara helt oviktigt, haha, och det är även därför jag sällan skriver vad jag gör på dagarna.. Försöker undvika att vara en tråkig dagboksblogg :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback