Blåbär

2011-06-23 · 11:42:15
Godmorgon finisar! Sitter och äter fullis. Fil med blåbär, mumsss. Visste ni att jämfört med andra färska frukter och grönsaker har blåbär en enormt hög antioxidant effekt? Åldrandet, minnet och hjärnfunktionen, vikten och synen, alla har det fördelar av att vi äter blåbär. Dessutom ökar blåbär blodcirkulationen och skyddar mot cancer! Det ni ;) Jag mår inte på topp idag, uscha. Förskyld och lite feber men jag ska ta en lung dag idag och titta på Legally Blonde och Uptown Girls tänkte jag så att jag mår bra till imorgon. Vad ska ni göra idag? PUSS!

http://mabra.com/files/2010/01/Bl%C3%A5b%C3%A4r.jpg



Postat av: esra // 2011-06-23 · 12:19:13

Hej det skulle vara snällt av dig om du kunde rösta på min klänning med 5 stjärnor.

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=HCiPE5Pp89z3LKW3nBgdf0EniLplVSqaUMqXF4CC2z3AAN4nOXEt

Postat av: cajsa // 2011-06-23 · 13:28:41

sv: taack :) jodå, har haft feber några dagar nu men annars är det bra!! :) själv då? :)



JAG GILLAR DIN HEADER!:D:D

Antar att du lyssnar på Tokio Hotel, vilken konsert var du på!? :):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback