Destination Moscow

2011-06-02 · 11:54:28
I am sooooooooooooo happy! Skrev ju som sagt igår att jag skickade in mitt sista arbete för terminen. Sitter helt rastlös just nu och vet inte vad jag ska göra?? Haha. Skämt åsido. Det är iallafall otroligt skönt och vilken lättnad om jag klarar den här kursen. Btw. Imorgon åker jag kanske till Ryssland och ser mina killar. Keep your fingers crossed! Allt är beroende på det där jäkla visumet. Tänk vad allt hade varit lättare om det hade varit i någon annat land i Europa.. Dock skulle det vara så jävla underbart att komma iväg eftersom att vi har VIP biljetter isånnafall. Jaja, nu ska jag äta frullis. P&K!

99 problems - Jay-Z

Min tenta för förra kursen ;) Haha. Fan vad skönt att jag kan säga förra nu!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback