En sån där lista igen, haha

2011-06-29 · 19:00:00
SKULLE DU HELST: 1. pierca tungan eller läppen? - Tungan / 2. vara seriös eller oseriös? - Det beror på vilken situation vi pratar om. Det passar ju inte alltid att vara oseriös och att vara seriös hela tiden är ju dötrisst, så jag antar att jag väljer båda! / 3. Dricka grön eller röd mjölk? - Grön. Men röd är förjävla god den med! / 4. Brinna upp eller drunkna? - Men åååh, jag kan verkligen inte välja! Vilket dör man fortast av?? / 5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Både och. SVARA ÄRLIGT: 1. tycker du om någon nu? - Ja, absolut. / 2. har du skolkat? - Vem har inte det? / 3. varmt eller kallt? - VARMT!! / 4. soligt eller regn? - Soligt såklart. / 5. fanta eller cola? - Coca cola. / 6. är du nyttig av dig? - I guess not.. / OM MIG: 1. vad heter du? - Ida Marie Jenny Barck / 2. syskon? - ja, en lillebror. / 3. Vart bor du? - Stockholm. / 4. Hur många barn vill du ha? - Hm, minst ett max tre kanske. / 5. Vill du gifta dig? - Ja, det skulle väl inte vara helt fel. Men nja, jag vet inte.. / 6. Favorit tid på dagen? - Förmiddagar tror jag. / 7. Humör just nu? - Trött. / 8. Sugen på just nu? - Popcorn och te med honung. / HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA: 1. Pussat någon? - Ja :). / 2. Sjungit? - Oh yes, I have. / 3. Blivit kramad? - Ja, en liten fjuttkram kanske. / 4. Känt dig fånig? - Verkligen inte. / 5. Saknat någon? - Ja, fyfan. / 6. Dansat galet? - Nej, inte galet. / 7. klippt håret? - Nej, men det skulle behövas.. / 8. Gråtit? - Nej. / GREJER: 1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Haha nej! Jag har däremot jagat några tillsammans med polisen. / 2. Har du en hund? - Nej, tyvärr.. Men jag vill skaffa en samojed eller en rottweiler. Gos! / 3. sover du helst ensam eller med någon? - Med någon! / 4. Tror du på spöken? - Ja, efter allt jag varit med om så.. / 5. Är du mörkrädd? - Ja, haha. Pinsamt. / 6. Vad vill du ha just nu? - Gå och göra te och popcorn :D / KÄRLEK: 1. Är du singel nu? - Nej! / 2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Långa. / 3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Im in it. / 4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej, haha! / 5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? -  Ja, gud ja. / 6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Neej, det tror jag inte :). / 7. Har du varit på en blind-date? - Hahaha, det beror väl på hur man definerar blind date. / 8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja. / 9. Saknar du någon av dina ex? - Nej, fyfan. / 10. Somnat gråtande pga kärleken? - Ja. / 11. Brukar du tänka på dina ex? - Hm, njaa. Lite kanske, men jag kan ju säga att det är hat-tankar och inga andra ;) / 12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Hmm, nej inte vad jag kommer på just nu. / 13. Har du nån bästa vän? - Ja, jag har flera bästa vänner men min allra närmaste vän just nu är Rebecka. / 14. Är du ofta med dina vänner? - Så ofta jag kan :). / 15. Vad brukar ni hitta på? - Allt möjligt! Det beror ofta på vem jag är med. / 16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja, absolut. / 17. Vem vet mest om dig? - Rebecka. / OM DIG: 1. Hur lång är du? - Mellan 1.65-1.68 någonting. / 2. Vart bor du? - Stockholm. / 3. Är du nöjd med ditt rum? - När det är städat så älskar jag det! / 4. Vilken är din riktiga hårfärg? - Brunt. / 5. Vad väger du? - 55 tror jag. har inte så bra koll på det :). / 7. Har du någon sjukdom? - Nej! / 8. Är dina föräldrar skilda? -Neej :)! / 9. Gillar du skolan? - Ja, jag älskar skolan jag går i nu. Så himla roligt att utbilda sig till någonting man verkligen brinner för. (Studerar på Universitetet till förskollärare) / 10. Hur svarar du i telefonen? - Oftast "Hej det är Ida" eller om jag vet vem det är "Heeej" / VAD: 1. Åt du senast? - Gröna oliver inlindade i ost, muuuumma. / 2. Drack du senast? - Coca cola / 3. Har du på fötterna? - Ingenting. Jag är barfota, höhö. / 4. Lyssnar du på just nu – Introlåten på SOS Gute på kanal 5, haha. / 5. Gillar du mest hos dig själv? - Att jag för det mesta är positiv tror jag eftersom att man kommer långt på det :). Skulle aldrig vilja gå ner mig, vara deprimerad, se problem i allt osv. Usch vilket tråkigt liv det skulle bli!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback