Give me everything tonight

2011-06-26 · 21:40:51
Hej gullisar! Jag uppdaterar er bara jättefort nu för jag måste snart gå och lägga mig.. Fööör imorgon börjar min första dag på jobbet jag ska vara på i sju veckor framåt. Nu låter det ju som att jag aldrig varit där, haha, men det är mitt gamla jobb :). Har lite måndagsångest men man får helt enkelt tänka på pengarna. Önska mig lycka till!! Midsommarhelgen har varit hur underbar som helst och därför jag typ bara har tidsinställt inlägg till er. Uppdaterar er med bilder imorgon :). SLEEP TIGHT!

Bild på mig och fina Sofia ifrån igår när vi helt plötsligt fick för oss att gå ut  på krogen :)! Blev en otroligt lyckad kväll.

Postat av: hanna // 2011-06-26 · 22:30:02

Vart jobbar du? :)

Postat av: M&Lia // 2011-06-26 · 22:41:57

åh va fint leende!! :o jag vill oxså ha de



kul att du blir glad av sanningen :D

Jodå allt bra :) hur är det själv?

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson // 2011-06-27 · 00:46:19

Jag använder min Nikon D7000 :) tack så jättemycket tjejen!

Postat av: Robert Cayden // 2011-06-27 · 16:12:06

RE: Förlåt för sent svar, har haft en bloggpaus ett bra tag..



Tack så mycket! Kika gärna in på min blogg fler gånger om du vill! Kram

Postat av: Ellinor // 2011-07-11 · 02:54:13

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback