Love my job

2011-06-28 · 17:20:23
Hej finisar! Äntligen är jag hemma ifrån jobbet. Fick skjuts till Gullmarsplan av min jättesnälla mamma som slutade samtidigt som mig idag. Lyllo mig!! Därför kom jag hem lite tidigare, hehe. Jonas är på väg hem just nu och ska köpa med sig donken - ingen av oss orkar laga mat idag. Vill bara vara ute och soooola, mys. Btw, herregud vad jag älskar mitt jobb! Jag påminns nu när jag jobbar med barn varför jag valt att gå förskollärarutbildningen. Det känns så himla rätt.. Och juste! När vi ändå är inne på det spåret, haha. Idag fick vi reda på senaste kursens betyg och jag fick C! Jag blev så himla ckockad, och glad!! Det blir bara bättre och bättre. Tidsinställer några inlägg till er så att jag kan vara ute ikväll :). P&K!

Just nu med en utav alla fina teckningar jag fick utav mina barn :).

Postat av: Foton av emma // 2011-06-28 · 17:41:07

Okej,jo min med!:D

Postat av: hanna // 2011-06-28 · 18:00:58

sv: Jaha, okej vad kul :)

Nej, det blev inte så.. Alla 17 åringar hade tagit alla jobben här. Men jag får pengar i sommar vilket fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback