Svar på tal / Anonym pussy

2011-06-20 · 19:23:52


Hmm.. Fick en ganska skrattretande kommentar nyss som jag bara var tvungen att publicera här i bloggen. Dels för att den var så rolig och dels för att personen valde att varken lämna email eller bloggadress - såklart! Typiskt svaga personer som inte vågar stå för sig själv :). Först måste jag börja med att förklara mig lite! Som ni läser i kommentaren så skrev jag en kommentar i en tjejs blogg som hade publicerat ett inlägg som handlade om Kenza och alla hennes Tokio Hotel intervjuer. Jag skrev en kommentar om att jag tycker att hon är en bra representant för Sverige och relativt duktig på det hon gör. Jag menar, det är inte alla som klarar av att stå framför sina aboluta favoriter och faktiskt genomföra en hel intervju. Däremot skrev jag att jag inte gillar att hon pratar som att hon känner killarna och att hon blivit för självsäker, vilket jag antar att "Isabel" menade var min kritik och därför jag tydligen bara är avundsjuk på henne.. Hm. Helt ärligt nu. Jag skulle faktiskt inte ens vilja intervjua Tokio Hotel. Jag vill inte jobba för ett TV bolag och få allting serverat på ett silverfat. Visst hade det varit underbart att ibland ha den möjligheten, men det finns så mycket runt omkring silverfatet och allt det där som hon missar. Det är bland annat gemenskapen. Jag har träffat så oerhört många fina vänner genom det här bandet, som jag säkert aldrig ens hade börjat prata med om jag hade jobbat för ett TV bolag, haft Sveriges största blogg och varit klassad som en B-kändis. Jag ska däremot inte förneka att jag varit avundsjuk på henne för allt det hon fått/får, för det har jag. Men jag skulle inte själv velat ha det då jag precis som jag skrivit innan, gått miste om för många underbara vänner.

Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet // 2011-06-20 · 20:45:39

jag skäms inte för att säga att jag är ÄCKLIGT avundsjuk på kenza!

Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet // 2011-06-20 · 21:17:03

nej ingen som har pengar.. alltså det suger. har panik!



haha ja, hon har precis allt som jag vill ha o.O modellkontrakt, jobb på mtv, en grym blogg och utseendet. sjukt!

Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet // 2011-06-20 · 23:39:34

nämen gud, hur löste du det då!? ._. fett f*ttig stil alltså. Du ska inte se paramore i karlskoga? ^^



Då är du en bra människa.. haha nej men alltså, jag är nog rätt självisk i såna situationern, vet inte men kan tänka mig det. fett hemskt men sen är jag också brutalt ärlig jämt.

Postat av: Anonym // 2011-06-21 · 10:59:07

När du gick på gymnasiet, vilken linje gick du då? Var det mycket plugg?

Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet // 2011-06-21 · 11:02:22

men gud vad hemskt ._. hade fan lackat totalt.



jaha, ja det kostar ju en hel del. den 6 juli!

Postat av: Elin // 2011-12-27 · 22:19:30

Du kanske inte hade träffat några av dina vänner om du hade det som hon har, men då kanske du hade träffat andra fina vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback