Svar på tal / Anonym

2011-06-21 · 11:10:50



Åååh vad tråkigt att det verkligen är ingen som vågar stå för vad ni heter! Men jaja. Ska svara på din fråga iallafall "Anonym" :). Jag gick livsmedelsprogrammet med inriktning bageri-konditori. Eftersom att jag gick en praktisk linje hade vi inte speciellt mycket plugg om man jämför med de som går teoretiska linjer. Dock hände det att lärarna var superkassa på att kommunicera med varandra så helt plötsligt hade vi ifrån verkligen noll läxor/prov till kanske 5 inlämningar på en vecka. Det brukade dock lösa sig så det var inga problem! Hoppas du är nöjd med ditt svar. Kram!


Postat av: RONJA // 2011-06-21 · 12:11:23

sv: Jaha det var så du menade. Trodde du menade att ett fan som ser dom typ ute på gatan som börjar gråta skulle ge ett dåligt intryck. Nej men okej, då förstår jag =) Jag håller med om att ett fan som inte klarar av att se killarna utan att gråta osv inte skulle göra en bra intervju, det är ju självklart! Ja men precis, hon känns lite för självsäker nu och som du säger det känns nästan som om hon tror att hon känner dom. Gillas iiinte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback