Telefonlistan

2011-06-28 · 20:38:25
Bläddra neråt tre steg hela tidenoch låt den personen du stannar på fylla ut dina svar. / / Namn: Anna Barck / När fyller han/hon år?: 11 maj / Är hon/han rolig?: Ja såklart. Vi är ju släkt! Haha. / Har du kysst han/hon?: Neej. / Är han/hon söt?: Absolut / Har ni träffats?: Ja såklart // Namn: Anna Sundfeldt / Är ni bra vänner?: Jadåå! / Kan du lita på han/hon?: Ja :). / Är han/hon lång?: Vi är typ lika långa tror jag, haha. / Hur länge har ni känt varandra?: Hm, tre år snart! / Har ni träffats?: Ja, många gånger. / / Namn: Elin Barck Var träffades ni första gången?: Haha, typ på BB? / Hur gammal är han/hon?: Hon är ett år äldre än mig, så 21 år. / Går ni på samma skola?: Nepp! / Har du kramat honom/henne?: Jaa :). / Hur länge har ni kännt varandra?: Sen jag föddes. / / Namn: Frida Lunneborg / Hur länge har ni känt varandra?: Tre-fyra år kanske / Har du kramat honom/henne?: Ja det tror jag. / Kan du berätta hemligheter för den personen?: Nej. / Är personen viktig för dig?: Nej, vi känner knappt varandra.. / / Namn: ICE Hem / Är ni släkt?: Haha ja! / Har ni träffats?: Ohja :). / Har ni kramats?: Absolut. / När kommer ni träffas igen?: När jag kommer hem. / Känner du honom/henne bra?: Jaaa :). / / Namn: Isabelle Bella Nöjd / Har ni träffats?: Ja :). / Vart bor han/hon?: Bagarmossen. / Hatar du personen?: Nej, verkligen inte. / Har du sett personen full?: Haha ja!! (Vodka och mjölk, remember?) / / Namn: Jessica Schering / Har du kramat henne/honom?: Ja. / Har du sett personen röka/snusa? Hmm, nej jag vet inte faktiskt. Kanske feströkt :). / Har du sett personen full?: Ja, lite lullig iallafall. / Är personen äldre än dig?: Nej. Vi är födda samma år :). / / Namn: Madeleine Sotare / Är han/hon söt?: Ja, verkligen :). / Har du några minnen med personen?: Nja, inte direkt. / Har du hennes/hans msn?: Nej. / Träffas ni ofta?: Nej inte längre tyvärr / / Namn: Michaela Jansson / Står han/hon nära dig?: Nej. / Har du kramat personen?: Ja. / Är han/hon söt?: Ja absolut / Har ni träffats?: Japp! / Har du varit förtjust i honom/henne?: Förtjust som i kär eller förtjust som i vän? Inte kär iallafall ;) / / Namn: Rebecka Legnevall / Är han/hon vacker?: Ja. Både insidan och utsidan är vacker! / Går ni på samma skola?: Neej. / Tror du personen har bra betyg?: I know it. / Är han/hon snäll?: Ja, bästa!

Postat av: emmagency // 2011-06-28 · 21:06:20

sv: Man tackar, man tackar! Det värmer! :D Har gjort några bloggdesigner åt andra, yes. Inte gratis though, det har jag varken tid eller ork till, haha :)



Fick lust att göra det där, men jag orkar inte, haha!

Postat av: Rebecka // 2011-06-28 · 21:28:38

Du är bäst!! När kan och vill du ses? Behöver dig nuuuu <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback