Tonight (I'm fuckin' you)

2011-06-01 · 23:47:05
Nu tänkte jag säga godnatt för idag. Imorgon är det fullt upp med en massa planer :). Jag hoppas att allt går som planerat. Bjuder på en snygging bild på mig ifrån Tyskland. Älskar mitt hår och hårfärg här föööör det är ju alltid trevligt att veta att självaste Tom Kaulitz tycker att man är snygg.. Hehe, long story! What happend in Oberhausen, stays in Oberhausen. Night!

Tonight (I'm fuckin' you) - Enrique Iglesias

Vill inte göra bilden till en större eftersom det är så låg upplösning.

Postat av: Mikaela // 2011-06-02 · 08:46:25

Tack! Vi var borta en vecka. :)

Postat av: Madde // 2011-06-03 · 19:18:15

Nu vill jag allt veta den långa historien om Tom Kaulitz tycker du är snygg!!! :D Jag är skit nyfiken, please tell me!! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback