Im home

2011-06-18 · 23:55:39
Im home! Eller ja, det har jag varit i några timmar men ändå. Jag har haft fullt upp med att visa alla bilder för familjen, ge presenter, gå på fotbollsmatch, träffat vänner osv så jag har helt enkelt inte haft tid för bloggen idag. Hoppas ni förstår det :). Just nu sitter jag och tittar på en TH dvd som jag och bästis började titta på för några timmar sen, hon har dock åkt hem nu men det var så himla härligt att se henne igen! Bjuder er på en suddig bild ifrån Cypern nu och säger godnatt - NIGHT!


Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet // 2011-06-19 · 12:02:27

Se dem då? :D



vad roligt, :) Något ställe du kan tänka dig att besöka igen? ;) Huvudvärk annars är det prima:) SJ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback