It's gonna be a bumpy ride

2011-06-07 · 23:14:02
HAR: Har du ett förhållande? - Japp! / Har du någonsin haft ett förhållande? - Ja, flera stycken.. Men bara ett seriöst :). / Har du allt du någonsin önskat? - Nej, vem har det egentligen? / Har du syskon? - Ja, en bror. / Har du någonsin velat dö? - Vid något svagt tillfälle, ja. / Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Haha, nej Rebecka vet allt och ingenting. / Har du haft sex? - Yes. / Har du en egen dator? - Ja! Jag fick en av mamma och pappa när jag skulle börja på Universitetet, kan inte tacka er nog! / Har du en idol? - Det finns väldigt många som jag beundrar. / Har du varit på en riktig konsert? - Såklart! I flera olika länder :). /  Har du några framtidsdrömmar? - Ja. / Har du druckit så mycket så du har spytt? - One time, no more. / Har du blivit påkommen när du haft sex? - Nej det tror jag inte?? Finns de som hört oss men tror ingen har sett (a) haha. / Har du någon fobi? - Jadå.  / Har du körkort? - Nej, men det kommer nån gång. / VEM: Vem vill du träffa? - Just nu har jag väldigt mycket Tokio Hotel abstinens så dom, helt klart. / Vem saknar du? - Måååånga. / Vem kysste du senaste? - Jonas. /  Vem fick du senast ett sms av? - Anna. / Vem skrev du senast ett sms åt? - Sofia. / Vem av dina vänner är mest partypingla? - Hm, Anna typ. / Vem är din allra allra bästa vän? - Rebecka. / Vem skulle du ta med på bio just nu? - Jonas. / Vem är din idol? - Tokio Hotel. / Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - Mitt ex. / Vem vill du prata med just nu? - Georg Listing. /  Vem bråkade du med sist? - Mamma. / Vems hus var du senast i? - Mitt eget, och det är även där jag sitter nu, haha. / Vem ringde dig senast? - Jonas. / Vem ringde du senast? - Jonas. / Vem låg du bredvid senast? Jonas. / Vem hade du sex med senast? Undra om ni kan räkna ut det själva? / VAD: Vad åt du senast? Popcorn. / Vad drack du senast? Mjölk. / Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "0709****** ringde kl 21:40 den 7 jun men lämnade inget meddelande" / Vad heter du i mellannamn? - Marie Jenny / Vad vill du heta? - Något längre. Kanske Isabella, Caroline, Frida eller typ Elin som jag egentligen skulle ha hetat, haha. / Vad tycker du om homosexualitet? - Jag har ingenting emot det. / Vad tycker du om abort? - Jag är både för och emot. Egentligen borde abort krävas på gravida barn/ungdomar under 18 år typ som inte ens kan ta hand om sig själva. / Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - Resepengar, konsert+hotell+flygbiljetter till Tokio Hotels hela nästa turné, att alla mina nära och kära ska vara friska och leva ett underbart liv. / Vad gör du just nu? - Pratar i telefon med Jonas. / Vad för sorts filmer gillar du? - Komedier, skräck, thriller, drama osv. Typ allt egentligen, haha. / Vad ser du om du kollar åt vänster? - Mig själv i spegeln. / SKOLA: Vilken klass går du i? - Ingen just nu eftersom vi ska byta grupper efter sommaren. Men jag gick i grupp 3. / Trivs där? - Ja, jag trivdes väl helt okej. / Vem i din klass umgås du mest med hemma? - Vi brukar inte vara hemma hos mig :). / Har du bytt skola nångång? - Nej. / Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Ja, annars får jag IG. / Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Haha, vilket ämne pratar vi om nu?? / Kommer du bra överens med lärare? - Jadå. / Vilket är ditt favoritämne? - Musik. / KÄRLEK/SEX: Är du singel? - Nej. / Vill du vara singel? - Nej, vem fan vill det? / Hur många har du haft sex med? - Private stuff. / Är du romantisk? - Lite kanske. / Spelar utseendet roll? - Självklart. / Vad är din typ? - Snälla, söta, charmiga, gulliga killar. / Har du haft ett hemligt förhållande? - Hm, ja kanske? / Vem hade du senast sex med? - Var inte den här frågan längre upp? / Har du haft sex utomhus? - Ja. / RANDOM/ÖVRIGT: Vad tycker du om sex utan känslor? - Inte samma feeling. / Vad är klockan just nu? - 23:04 / Vad lyssnar du på just nu? - Geh - Tokio Hotel. / Ditt favoritband? - Tokio Hotel. / Din favoritartist? - Justin Bieber. / Vill du gifta dig i framtiden? - Ja, kanske. / Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Till en fin lägenhet. / Är du helsvensk? - Ja. / Har du spotifypremium? - Ja, såklart. Annars kan man ju inte lyssna på låtar typ! Suuug. / Vem beundrar du? - Min mamma. / Har du en blogg? - Asså va? Sämsta sista frågan ever. Nej jag har ingen blogg, jag skriver en bok.

Postat av: ' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik // 2011-06-08 · 10:22:26

Ja det är faktiskt gott, om du bara kryddar lite haha :) Jotack, allt är bra! Hur mår du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback