Om sanningen ska fram

2011-06-07 · 14:46:14
Hallo! Har precis kommit in ifrån trädgården där jag legat och stekt lite tillsammans med mamma mellan tvättningen. Dagen började i Farsta där vi köpte studentpresenter till min kusin och lillebror, solskyddsfaktor, aftersun och allt sånt nödvändigt till Cypern. Sen fick jag även två par shorts och en fin topp av min älskade mami. Tack! Bilderna ifrån deras hemsidor gör så att plaggen ser så otroligt fula ut.. Tur att de är snyggare på ;) haha. Lägger upp bilder sen när jag har plaggen på mig för att ge de lite rättvisa. Nu ska jag fortsätta sola ute i trädgården, mys! P&K!

Gina tricot 99kr / H&M 99kr / Gina tricot 299kr / Åhléns 149kr / Apoteket 139kr


Postat av: Nathalie // 2011-06-07 · 15:00:03

Snälla rösta på mig i dagens blogg hos Malin! Skulle vara värt guld! :D

http://lifeofmemalin.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-6-finalister.html

Postat av: Stina // 2011-06-07 · 15:56:25

Hej! Myro Androu var ett ganska enkelt hotell. Sängarna var lite för hårda för min smak och AC'n kunde vi inte ha på så länge vi inte var på hotellrummet så det var mycket varmt där inne när man skulle sova. Hotellet var ganska litet och fräscht och lunch-maten där var ganska bra och de hade en liten butik där man kunde köpa vatten, frukt mat och lite smått, vilket var toppen. Vi åt endast luncher där så jag vet tyvärr inget om hur frukostar och middagar var :) Jag har varit på bättre hotell men det får helt klart godkänt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback