Ny start!

2011-03-04 · 23:30:15


Nu har jag gjort någonting jag borde gjort för hut länge sedan som helst.
Har nämnligen beställt kosttillskottet - Hårkontroll. Har läst igenom bipacksedel, recentioner och en massa hemsidor om den här produkten och kan inte annat än att vara lite nyfiken.

Jag har haft långt och tjockt hår, tills jag upptäckte plattången och började föna och platta det i princip varje dag. Likaså gjorde jag en tabbe att klippa håret axellångt (ångrar det fortfarande, 3 år senare), blonderat, tunnat ut det och färgat det lite till.. Jag har alltså inte lyckats få det sådär tjockt och friskt som det var fram till 2007.

Nu måste jag börja tänka om. När jag börjar ta tabletterna ska jag försöka sluta använda plattången lika mycket. Någon gång ibland, när man ska ut och så fungerar ju, men inte varje dag. Göra hårinpackningar varje vecka, massera hårbotten osv. Förhoppningsvis ser jag skillnad! Men det skulle ju dock inte förvåna mig om det inte fungerar på just mig, när det funkar på alla andra ;) haha. Lovar att recensera produkten när jag använt upp första paketet (som räcker i två månader).

Håll tummarna för mig?

http://www.butikz.se/shop/resize.asp?src=/shop/anybody/images/shop/harkontroll_nya.jpg&w=270&s=anybody&f=harkontroll_nya.jpg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback