Hårkontroll!

2011-03-08 · 18:25:20
Sådär då.

Har varit och handlat med mamma och har hämtat ut ett paket på posten. Det var Hårkontroll som hade kommit! Snabba puckar, haha. Beställde de ju fredags :) ska bli riktigt spännande att se om det funkar eller ej. Förhoppningsvis blir det min bästa vän.

Lovar att göra en recension om hur det har gått och vad jag tyckte om produkten.

En ful cam bild och en illusion av en gigantisk hand! Haha. Där ser ni även min längd på håret utan hårförlängningar.

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 20:14:27

sv: jag har gillat TH i 4 år snart, riktigt länge. Började lyssna på dem sommaren 2007! :) sj då?

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 20:43:35

sv: haha nej jag började gilla TH en vecka efter deras signering, typiskt mig! xD :( men några jag känner var på signeringen och de berätta mycket trevliga händelser :) sen så har en av mina kompisar träffat TH 3 gånger backstage i Tyskland och umgåtts med dom i 2 timmar varje gång :) coolt!

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 20:49:19

sv: jaa det var riktigt typiskt :( men men går inte att fixa till nu xD

Okej fan vad kul, snackade ni tyska med vakterna? :)

Jaa :D jag är så jäkla avis på henne xD

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 20:57:38

Haha hur blev han av med en dreads? haha fan stackare :( haha kan se framför mig hur ett galet fan står och rycker i hans ena dreads xD haha vad taskig jag är :( xD

Fan vad coolt, jag ville träffa saki men fan hann aldrig, han har alltid varit en av mina favorit vakter :D



nej hon kan inte tyska, men hennes kusin jobbade nere i tyskland på ett konserthall någonstans och då fixade han backstage åt henne så hon satt och snackade på engelska med grabbarna och det killarna inte förstod så översatte hennes kusin till tyska åt dom xD

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 21:07:43

haha det visste jag inte xD fan vad kul för henne och ha en av toms dreads, haha vi får bara se om det verkligen stämmer att han saknar en dreads sen när han tar ut rastaflätorna så får vi se då om det är en liten flint på huvet xD hahaha!



nej hon är inte det längre,tråkigt tycker jag :(

har du msn eller fb? :)

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 21:16:28

jaa man gör inte så!! jag skulle nog ha gjort det av tom för jag är helt eller lite galen i honom xD



okej jag skulle fan ha dött och skakat som fan om jag hade stått öga mot öga med killarna xD :D



Jag har addat dig på fb nu!! :D

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 21:25:42

Hahaha då skulle du bara se mig xD skulle få så jävla kåtruser av honom att jag skulle hamna på psyket eller nått xD haha!



Åhhh jag vill med träffa killarna öga mot öga, hoppas jag får göra det nån vacker dag! :D jag satt och kollade igenom din tokio hotel live kategori och fan vad fina bilder du tog på konserterna!! :D

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 21:27:27

Hahaha då skulle du bara se mig xD skulle få så jävla kåtruser av honom att jag skulle hamna på psyket eller nått xD haha!



Åhhh jag vill med träffa killarna öga mot öga, hoppas jag får göra det nån vacker dag! :D jag satt och kollade igenom din tokio hotel live kategori och fan vad fina bilder du tog på konserterna!! :D

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 22:05:57

hhaha visst kan vi det ;)

Åh ska ni till comet? :D fan vad coolt, vill med dit nån gång och jag ska åka dit och se bushido och alla andra bra tyska artister :D



jag tror nog inte att th ska till comet i år för de är allt för upptagna och så :( tråkigt tycker jag!:(

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 22:15:26

Åhh fett kul!! ta mycket bilder och uppdatera sen mycket för min skull så jag får se!! :D om du skulle träffa på bushido så säg till honom att hans kvinna befinner sig i Eskilstuna i Sverige och hon heter Madde ;D xD HAHA! jag ska dit nästa år, måste bara hitta nån som vill åka dit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback