Justin Bieber tour

2011-03-24 · 17:39:22
Oj. Gud vad förvånad jag blev! Gick in och skulle se om det fanns några biljetter kvar till någon Justin Bieber konsert i Europa eftersom att min älskade och duktiga pojkvän tagit körkort, grattis igen babe! Blev dock hur förvånad som helst när jag insåg att fan, den här grabben har ju sålt ut nästan hela König-pilsner Arena. Visst, jag visste att han var stor, men inte såhär. Styckpriset för en biljett i Oberhausen kostar runt 69,90£. Så mycket har TH aldrig sålt sina biljetter för, herregud. Han tar ju lätt TH 1000 gånger om när det gäller att sälja ut arenor märker jag ;).

Har lyssnat på Justin Bieber i ca 2 år nu och nu slog det mig bara. Fan vad känd han har blivit!! Men det är han värd, så duktig som han är.

Justin på Comet förra året.


Postat av: Jenny // 2012-02-24 · 14:42:58

har du sett Justin live ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback