Praktik & plugg

2011-03-10 · 18:25:29
Mår inte så bra, uscha.. Känner mig helt sänkt, trött, illamående och har ont i magen. Försöker plugga, men kan typ inte riktigt koncentrera mig på texten för att jag är så trött!

Var iallafall på praktiken idag, 8-14. När jag kom hem satte jag mig och pluggade direkt och har suttit här sedan dess.. Har hinnit med snart två punkter iallafall, känns as skönt.. Så nu har jag bara 5 punkter kvar + gå igenom en massa finslip innan redovisningen!

Jaja, nu ska jag fortsätta plugga. Och tack för alla fina kommentarer, ni äger! Pussss

Postat av: AMANDA // 2011-03-10 · 18:42:13

sv. Hahah jo, men eftersom att jag klippte bort typ 10 cm så känns det jätte kort i mina ögon. Men ditt hår är ju fint både med hårförläning och utan, dock kan det itne vara så roligt att sätta in det varje dag, usch vad jag inte skulle orkat med det. Så trött som jag är på morgonen :D hahah! :D <3

Postat av: Heiduskaja // 2011-03-10 · 19:16:29

Har DU stil? Var med i 'Me Style Competition' och ha chansen att vinna reklam för din blogg eller bilddagbok i en hel vecka! Gå på http://heiduskaja.bloggspace.se/ och delta!

/Heiduskaja

Ps! Glöm inte bort att också anmäla dig till Veckans blogg 'Blog of the Week!'

Lycka till!

Postat av: AMANDA // 2011-03-10 · 20:14:04

sv. Jaa, dåå jag lovar. Jag får inte ens klippa av mig håret för min mamma, hahaha. Men det konstiga är att det har liksom inte växt något på flera år. Det är alltid denna längden, jagmena att jag vill ha (heheheh) typ ännulängre, men det blir verkligen inte längre. Till och med min kompis mamma som jag inte träffat på ungefär två år sa det och man typ "Jahaaa, tack?" <3 :D

Postat av: Anonym // 2011-03-11 · 09:39:15

Nej det känns verkligen inte roligt alls :/ Hade verkligen sett fram emot att träffa dem och ev börja jobba där! Dom var supergulliga och allt :( Usch! Ingen tur i huvud taget!

Men allt för bebisen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback