Solning och sushi

2011-03-30 · 20:10:00
Sådär då. Nu har jag skivit klart yttligare ett extra arbete! Tjoho. Vet inte om det blev så jättebra, men förhoppningsvis. Jag tycker iallafall att jag lyckades svara på frågorna.

Idag hade vi basgruppsdag och efter det åkte jag och Madde och tittade runt lite i Globen. Vi köpte en varsin supersnygg magtröja (bild kommer) och sen åt vi sushi, mumma. Efter det drog vi iväg till kärrtorp och solade lite, otroligt välbehövligt kan jag säga. Imorgon blir det solning igen och stan med Madde. Är så glad att jag har hamnat i samma klass som dig vännen. Tack för allt!  Hade btw världens underbaraste dröm inatt, ville inte vakna! Haha. Only Madde knows & I'll keep it that way!

Bjuder på en bild! Varsegod ;)

Postat av: madde // 2011-03-31 · 09:59:34

hahha ;) bränner äääset i solariet bara ;)! wuhuuu bästa drömmen va ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback