Tokio Hotel utanför NRJ & Sheraton 8/9-09 (Del 1)

2011-03-08 · 20:35:34
Jag mötte upp Rebecka, Essi och Josefin (Dortmundgang!) i Slussen kl. 05:00 för att åka gemensamt till Münchenbryggeriet. Kändes skönt att vara där i tid. Hände inte så jätte mycket där. Vi träffade Ida och Lina som vi stod och pratade med! Trevligt som vanligt.

Vi harde kontakt med några som var utanför Sheraton (där TH skulle övernatta) så när det började ryktas om att de skulle komma runt om alla fans, visste vi att så inte var fallet. Var jätteskönt även fast man stod där och var pirrig och skakis hela dagen. Det var ju faktiskt inte säkert att vi ens skulle få syn på killarna under dagen! Tokio Hotels bil kom iallafall inrullandes vid 08:00 tiden på morgonen och de gick upp till Knappen och Hakim. Efter showen kom de ut och visade sig, haha. Ja, kan faktiskt inte säga att de gjorde mer än det så de endast knallade in i bilen och åkte där ifrån till hotellet för interjuver för att sen på kvällen signera utanför hotellet. Vi satte oss och åt lite frukost, eller om man ska kalla det lunch?, innan vi bestämde oss för att åka till hotellet och kolla läget. Mer om Sheraton-träffen berättar jag i del 2 :).

Bjuder på ett bildregn istället eftersom att det inte finns så jättemycket att berätta. Alla bilder jag lägger upp är mina ifrån mina videos (som också kommer att läggas upp). Bloggadressen som står på bilderna är min gamla bloggadress - jag använder alltså ingen annans bilder! Länka och säg till ifall ni använder..







Postat av: SelenaGomezSwe // 2011-03-08 · 21:59:34

sv: men jag sa att de skulle bli snyggare med en hel design som är meny, header, bakgrund och sånt.

Läs här om kostnade och sånt: http://flizanlizan.blogg.se/2011/february/design-sales-1.html#comment

Postat av: AMANDA // 2011-03-08 · 22:14:24

Åh, vad underbara bilder, charmiga Tooompan!!



sv. Taacck, även om jag tycker att det är kort :D och borde färgas snart, hhiih :D men som sagt, taaaaaaaack men ditt hår är ju med fint!!! :D <3

Postat av: Sanna Suomela - weekday and oriflame // 2011-03-09 · 07:22:31

Hej! Måste börja med och säga att du har en riktigt fin blogg!

Jag har spelat in en låt som heter Dreamboy, jättekul om du vill tycka till om den!

Är den bra eller dålig? Kramis och tack på förhanfd!

LÄNK: http://www.youtube.com/watch?v=jToSJVsqTm8&feature=player_embedded

Postat av: LIENE // 2011-03-09 · 13:59:54

sv: Nej, jag har inte fått några biverkningar alls:)



Älskar också TH:D

Postat av: Anonym // 2011-03-09 · 16:43:31

haft en bra dag?:)

Postat av: Sanna Suomela - weekday and oriflame // 2011-03-10 · 11:11:18

Hejsan! Nu rensar jag bloglovin listan igen och checkar av. Din blogg följer jag, men följer du mig? Kram :D

Postat av: Sanna Suomela - weekday and oriflame // 2011-03-10 · 18:22:34

härligt! :)

Postat av: UMA // 2011-03-10 · 21:21:52

Herregud, du måste stått precis där jag stod :o

Postat av: Abdirahmanebba // 2011-08-02 · 11:49:47

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback