Träningsdax

2011-03-06 · 21:16:17
Shit. Jag är helt slut! Gjorde precis min kvälls träning (började igår, hehe).

- 50 stycken situps.
- 50 stycken rump och ryggövningar. Jag använder mig av en stor boll och lägger fötterna i 90 grader, lyfter upp överkroppen sakta och sakta ner tillbaka.
- 200 stycken insida lår övningar. Jag har då en liten boll precis vid knäna och trycker ihop. Jättelätt och man kan göra det när man tittar på tv eller när som helst egentligen.

Så varje kväll ska jag göra det här och när snön försvinner helt jag börja gå ut och gå, till en början, 15-30 minuter per dag i ett raskt tempo.. Just nu går detju inte ens att gå här nu där jag bor för att de är så halt. Det är ungefär som att gå på blank is ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, och imorgon börjar mina sista vecka på min praktik + att jag får reda på min första inlämning, om jag får godkänt. Jag vet seriöst inte vad jag gör om jag får göra om allt. Fyfan. Vill ju inte kompletera heller, men ååh jag blir så nervös!! Håller ju på med en ny inlämning nu så jag hinner inte göra mer nu..

Jaja, sovgott!

Postat av: AMANDA // 2011-03-06 · 21:41:59

sv. Jahajaa, nej jag ville dit... Men åkte aldrig, något jag ångrar idag typ ja... :D



:O Jahaja, säkerligen för det finns ju inga asiater inom THs team, förutom om det skulle vara Ria då...



Jag vet inte om du sett Ria på bild, men länkar en bild på henne; http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThHofwVI3caP8LMzWJDNaIIwEl1ful05FQgGeQvxRtqj9FTJM-&t=1 hahaha, såg någon utav dom ut som henne? För det är Ria på bilden :D



Jaa, precis! En konsert utan mass utrustning skulle sitta finfint :D <3

Postat av: louisebiszczak♦ // 2011-03-06 · 21:50:59

sv: hehe en tjejvariant av hiphop :)

Postat av: AMANDA // 2011-03-06 · 22:07:38

sv. precis, Milano satt ju fint smet iväg från skolan där haha, om jag skulle åkt hem en dag efter skulle jag inte kommit hem då eftersom att det var alla rökmoln dååå :D Hohoho!



Nej, precis! Jag bryr mig inte så mycket om det, jag vet bara lite ytliga saker om människan men det är bara för att min vän som var här satt och googlade samt följde forumet betterthantwins, hahahhah. Fast dock så tycker jag att allt kunde sköts så mycket bättre eftersom att det kom ut på fel sätt... Men även att dom själva kanske inte borde suttit och ljugit så mtk, utan försöka ge små ledtrådar eller något (Om det nu är så att dom inte får gå ut med det, för att de kan förstöra för dom eller dom har kontrakt på det, eftersom att Tom är ju... Tom, haah!)<3

Postat av: Rebecca // 2011-03-06 · 22:13:35

Svar: Nej, menyn står helt stilla, som jag kan se det.. ;)



Måndag imorgon igen nu då, nu kör vi! Är inter alls så pepp som det låter, men man försöker ju.. ;)



Kram!

/Beccy

Postat av: Mikaela // 2011-03-07 · 08:31:15

Tack!



Haha nej jag har inte sånt fint hår varje dag kan jag lova. :) Bara när jag orkar göra det fint :P

Postat av: Sandra // 2011-03-07 · 12:09:33

Javisst ! :) Rösta gärna på "Veckans drink" i min blogg :) Om den drink du röstade på vinner du även än länk! :)

Postat av: Rebecca // 2011-03-07 · 15:43:58

Svar: Oj.. Förra gången jag kikade in här missade jag nog att menyn ligger uppe på din text i headern, för det gör den.. Ledsen att jag inte sagt det innan, men jag antar att jag var för ouppmärksam för att se det.. ;)



Kram!

/Beccy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback