Unga mödrar

2011-03-08 · 15:12:12
Hej fina ni.

Sitter och tittar på Unga mödrar Norge, har ju tittat klart på alla avsnitt av Unga mödrar Danmark och det verkar inte komma några nya (?). As bra är det iallafall :). Har varit hemma hela dagen idag för imorse hade jag fortfarande kvar migränen, fy tusan. Har pluggat i princip hela förmiddagen, men känner mig fortfarande osäker på vissa frågor så jag funderar på att fråga någon i min klass eller så och se om de har någon aning, haha.

Idag är det Semeldagen också, mums. Kan ju säga det är en otroligt skön känsla att inte jobba som bagare/konditor då längre, haha! Jag och Jonas tänkte köpa semlor för 3 veckor sen men hejdade oss, haha. Men idag är det dax :)


Postat av: SelenaGomezSwe // 2011-03-08 · 15:55:50

sv. de måste ha kommit fel för de e massa som har frågat om design haha sorry :P

en heldesign är header oxå ;)

Postat av: Madde // 2011-03-08 · 16:35:15

Angående tokiohoteltwistedsisters så går det många olika rykten om vilka de är, allt från att de är från san fransisco eller Spanien, till att det bara är en person som drev den bloggen. Hur som helst så är den/de stalker som har stalkat Tom & Bill i flera månader utanför deras hem i L.A och i Tyskland! Deras blogg blev raderad, av vem vet jag än inte tyvärr,men skulle tro att det var ägaren/a som radera den! :)Bara fråga om det är nått mer du undrar över :)

Postat av: SelenaGomezSwe // 2011-03-08 · 17:46:13

sv: va? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback