3 små sanningar om mig

2011-05-19 · 19:12:21
1. Jag har tvångstankar. T.ex. om det står 15:15 så måste jag pussa på mobilskärmen (och datorn om den är i närheten) och hoppas att ingen ser. Och om man är ute med någon och den personen går på den andra sidan av stolpen än dig så betyder det att man blir osams, promise. / 2. Jag är livrädd för spindlar och typ alla andra småkryp. Dom är ju så jävla äckliga!!! / 3. Jag tror på spöken och andar eftersom att jag har varit med om en hel del övernaturliga saker. Dock är jag svinrädd för att se eller någonting men gillar spänningen.

Om sanningen ska fram - Eric Amarillo

Jag och en kompis bakar på Skansen - 07.

Postat av: Sanna och Jennifer // 2011-05-19 · 19:39:55

Vi tackar nu för oss! Från och med nu så kommer vi inte att uppdattera bloggen någonting mer och eventuellt till och med ta bort den!



tackar till er underbara läsare som har varit med oss dessa månader!!



Tack, tack tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback