Baby I was born this way

2011-05-19 · 16:17:23
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jag.är.så.jävla.grym. Jag fick precis reda på mitt betyg på förra tentan i Pedagogik1 kursen. Och gissa vad jag fick? - Jo, D! Alltså, förstår ni? JAG FICK D. D!!!!! Det hade jag aldrig kunnat tro. Shit. Jag måste nog smälta det här, hahaha. Min lärare är ju bäst, woooooohoo. Och för er som inte riktigt vet hur betygssystemet fungerar så är det såhär: F (underkänd) - Fx (kompletteringar) - E (godkänd) - D (lite bättre än godkänd)- C (ännu bättre) - B (superbra) - A (utmärkt). Nu kan jag pusta ut och kanske försöka börja lita lite mer på mig själv? WOOOOOOPWOOOOOOOOOP!! PUSSS

Born this way - Lady Gaga


Postat av: Evelina // 2011-07-24 · 19:48:28

Vilket roligt system ni har haha =) Vi har:

U= underkänd

G= Godkänt

VG= Väl Godkänd



Hehe =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback