Borås ikväll!

2011-05-06 · 15:03:18
Nu kommer snart Jonas och hämtar mig så drar vi snabbt hem till honom och hans vän Kim och sen åker vi till Bromma flygplats och flyger till Borås. Jag hoppas att det är bra vind idag så att vi flyger över min villa :). Man brukar tydligen göra det om man flyger söderut, wiho.

Jag är så jävla flygrädd också, så just idag känner jag att paniken och rädslan kommer flöda när planet lyfter ifrån marken. Får trösta mig med att flygresan bara tar en timme.. Fyfan. Tack så jävla mycket aftonbladet för att ni skriver om plan som störtar just idag. Tack. Förresten, om jag dör vill jag ha Tokio Hotels låt Hilf mir fliegen på min begravning.

Jag just nu!

Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥ // 2011-05-06 · 16:48:10

Ha så roligt! :)

Postat av: maria // 2011-05-07 · 19:46:55

Sv: förlåt för sent svar!

vad kul att jag kan insperera och ge motivation! :D härligt!

Vad har du gjort i helgen hittills då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback