Even the best fall down sometimes

2011-05-19 · 09:56:10
Nervös, nervös, nervös. Det är tydligen idag vi ska få reda på resultatet på förra tentan. Vill jag verkligen veta? Jag har ju kommit på en massa grejer som jag glömt osv. Jag drömde till och med om mitt resultat! Det är fan inte normalt.. Imorgon blir det praktik och efter det tror jag att jag ska försöka hinna med ett träningspass ;). Neej, nu ska jag fortsätta med min andra tenta som är för den här kursen. Har kommit en ganska bra bit in i den men måste ändra och finslipa lite + lägga in mina observationer som jag ser imorgon :). Later!

Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥' // 2011-05-19 · 10:39:42

Aha, säger mig inte så mycket men ändå fett skoj! var inte th med förra året eller minns jag fel då?



Jo men precis, usch haha men allt för pengarna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback