Ich kann auch ohne dich

2011-05-30 · 16:11:36
Im home. Lite blandade känslor faktiskt. Det är alltid skönt att vara hemma efter en resa, men jag saknar verkligen Tyskland, och speciellt Rebecka. Vi har haft det riktigt underbart och även fast våra killar (TH) kom till galan så hade vi så jävla roligt. Vi spenderade bland annat ganska mycket tid av galan att stå och glo på Jo ifrån Killerpilze. Jag började fundera på vart min M&G som Fabi lovade mig 2007 hade tagit vägen men det gick jämt ut efter att vi varit ca 1 meter ifrån de under några timmar ;) haha. Nu ska jag fixa lite på tentan! Bjuder er på en snygging bild på mig och bästis. P&K!

Ich kann auch ohne dich - Killerpilze

Yesterday på tåget till Düsseldorfs flygplats.

Postat av: Madde // 2011-06-01 · 17:13:34

Var Th på galan? :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback