Pank på en söndag

2011-05-08 · 22:52:35
Im home! Men jag längtar redan tillbaka till vårat fina hotell och det trevliga sällskapet. Kan inte tacka Anna och Nico nog som bjöd alla på bokstavligen allt på den här underbart härliga resan. Tack, tack, tack!! Lovar att jag ska ladda upp lite bilder också.

Nu sitter jag och har lite ångest. Jag har precis betalt alla räkningar och fört över pengar till Anna för Cypern resan. Pengarna bara försvinner.. Och tiden bara går! Jag fattar inte hur jag ska ha råd med allting i sommar. Har noll pengar efter att jag varit i Tyskland och Cypern, och jobb får jag inte förns i mitten av juli. Lagom kul. Skolan känner jag mig skitstressad inför skolan också. Det känns som det är en tung sten som tynger mig när jag tänker på att jag måste komma på frågorna som hela min tenta ska handla om. Panik!! Har drömt om att jag kommer försent till skolan senst igårnatt och att jag är stressad för att alla är mycket duktigare än mig. Känner mig bortgjort i drömmen för att jag inte förstår någonting och alla andra vet exakt hur de ska göra. Och det är precis det som stressar upp mig, på riktigt. Kanske därför jag fortsätter drömma de här drömmarna?? Ska iallafall bli skönt med sommarlov - utan pengar.

Jaja, ville bara uppdatera er lite liksom :). Hoppas allt är bra med er! (Btw, ser ni hur brun jag har blivit?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback