Plugg och resefeber

2011-05-11 · 10:42:14
Fick en smärre chock när jag tittade på kalendern nyss. Det är för fan bara två veckor kvar tills jag tar bagaget och Rebecka med mig ner till Tyskland. Vart har veckorna tagit vägen? Känns det som det var igår vi beställde och bokade allt, haha. Underbart ska det bli iallafall! Känner verkligen att jag behöver det här just nu. Och för att inte glömma.. Nu är det bara en månad kvar tills min lillebror tar studenten och jag åker till Cypern. Kan inte vara annat än lycklig nu.

Sitter just nu och håller på med min examination. Vill börja i tid den här gången så att jag bara kan lämna in den så snabbt som möjligt. Helst innan Tyskland! Hoppas jag klarar det målet, haha. Förhoppningsvis får jag ingen rest eller så på förra tentan. Håll tummarna är ni gulliga! Snart ska jag åka till farmor och farfar också, mys!

(Nu skulle det vara skönt att kunna välja två kategorier..! Damn.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback