She is the one for me

2011-05-09 · 19:14:24
Vilken underbar dag det har varit idag. Jag har suttit i solen hela dagen och pluggat lite till och från. Har kommit en bra bit nu och känner att jag nästan vet exakt hur jag ska göra med den här uppgiften.. Hoppas bara att jag gör rätt, hehe!  Snart börjar "Fyra bröllop" på 4an, sen blir det "Mamma byter bo" och efter det "En unge i minuten".. Haha. TV-måndagarna är ju bäst ;).

Valde ut en av frågorna jag fick i helgen och tänkte svara på den här..



Svar: Tack Sigrid! Svarar dig här istället eftersom att sidan du länkade kom till nån konstig sida, haha. Jag har designat allting själv faktiskt. Jag älskar min design och är faktiskt lite stolt över mig själv att jag fixade det, hehe (om man får vara så självgod?). Hör gärna av dig om du vill ha hjälp med en design :). Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback