This time we're not giving up

2011-05-25 · 09:56:58
Shit vad jag är trött! Somnade vid 01 tiden inatt och vaknade klockan 7:30 av byggarbetarna + en nervös känsla i magen. Gick in på Aftonbladet direkt och såg att flyg til Düsseldorf (dit vi ska) blivit inställda. Perfekt tänkte jag och allt hopp försvann. Har pratat med de på SAS igen och de säger att de "troligen kommer att kunna lyfta som vanligt", det tror jag på när planet sätter ner båda hjulen på marken i Tyskland. Jaja. Idag ska jag packa det sista, tvätta kläder jag ska ha med mig och äta middag tillsammans med lillebror och kusinerna hemma hos farmor och farfar! Myspys. Nej ni, nu ska jag gå upp och äta frullis. Alla håller tummarna för att vi kommer iväg!! Juste, idag kommer jag lägga upp en massa kläder om jag hinner, har ju som sagt ganska fullt upp, i min lilla bloppis jag skaffat. Mer information kommer sen. LATER!

We are broken - Paramore

När jag lyssnar och tänker på den här låten får jag flashbacks ifrån Dublin-09 när jag och Jonas såg dom live. Bjuder på en bild ifrån arenan. Sakna!! Jag behöver ingen copyright på bilden eftersom det bara är förbandet som spelar här + att den ändå är så jävla suddig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback