Testar på den omtalade ricinolja

2011-10-15 · 17:44:33
Igår hämtade jag ut mitt paket från Bodystore som jag fått hemskickat. Produkterna nedan är likadana (bara det att ena innehåller 30ml och den andra 50ml). Vad jag hört så gör den hör produkten så att håret får mer näring och växer snabbare (ca 3-6cm i månaden istället för 1cm) samt gör så att håret blir tjockare. Jag vet inte riktigt om jag tror på det så mina förväntningar är inte särskilt höga, men det är ju alltid värt ett försök! Startar kuren redan ikväll och tänkte att om det funkar så kunde jag lotta ut Ricin olja till er läsare, hur låter det? Den här produkten funkar dessutom alldeles utmärkt som fransförlängare också. Jag ska fota före samt efter bilder så att ni får se det första resultatet om ca 2 veckor (då de flesta märker sitt första resultat)

Såhär går du till väga när du ska ha oljan i håret (såhär ska du göra 2-3 gånger/vecka:
  • Applicera en klick olja i handflatan och smörj ut med andra handflatan. Detta gör att du aktiverar oljan och det verkar bättre i hårbotten.
  • Massera in i hårbotten samt dra ut resterna i längderna.
  • Låt verka ca 20-30 minuter.
  • Skölj ur nogrannt och tvätta med shampoo + balsam eller vad du nu brukar använda.
För att applicera det på ögonfransarna gör du såhär:
  • Lägg en liten klick på en tops/fingertopp och applicera in det på fransroten.


Postat av: Linda // 2011-10-15 · 19:35:31

Åh va kul , jag vill verkligen veta om det funkar!

& skulle vara awsome om du lottade ut ;D

Postat av: Linda // 2011-10-15 · 21:11:34

Rhs heter den , och den gick i konkurs för att han som ägde skolan var ett arsle (:

Hoppas verkligen det är så bra som alla säger!:D

växt 10 cm redan?xD

Postat av: Carina // 2011-10-16 · 16:06:49

Det skulle vara jättekul om du lottade ut! :D

Postat av: cissi // 2011-11-03 · 17:26:20

Har du märkt att det blivit bättre? Växer fortare? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback