Always dress like you're going to meet your worst enemy

2011-09-29 · 19:49:35

Svar: Hej du "anonym". Jag tycker att det är ganska roligt att ingen vågar stå för vem de egentligen är när de gäller sånna här frågor - och det är också därför det är bra att veta hur man kollar upp IP-adresser. För kom ihåg, ni är aldrig anonyma bara för att ni inte skriver ett namn i den rutan. Er IP-adress avslöjar er :). Hur som helst så jobbar jag på en förskola i Stockholm. Allt annat är sekretess så det kan ja inte ta upp (vilket du borde veta!).

Förresten, alla ni som vann produkter från Stockholmsgruppen Cosmetics kan jag meddela får sina produkter senast nästa vecka. Företaget har nu meddelat att de ligger på posten! Glöm inte bort OnePiece tävlingen heller. Klicka på länken för att vara med och tävla. [LÄNK]


Postat av: felicia falk // 2011-10-04 · 19:53:15

Ip-adress? Hur kollar man sånt? :) Svara igenom min mail. kram, ha en fortsatt trevlig dag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback