Can't say I feel okay

2011-09-08 · 09:23:27
Godmorgon! Förlåt verkligen för min dåliga uppdatering. Men jag mådde och mår verkligen inget bra..  Jag känner inte för någonting och går omkring och gråter hela tiden känns det som.. Därför hoppar jag över skolan idag då det inte alls känns lönt att gå dit när jag ändå inte kommer kunna koncentrera mig. Jag ska försöka plugga hemifrån istället så gått det går. Kanske åker hem till Bella och tar det lungt, kommer på "bättre" tankar, för att senare åka in till stan och träffa Rebecka. Den här dagen får mig nog att må bra igen känns det som.

Imorgon ska jag på arbetsintervju på en förskola så då måste jag må bra. Kan ju inte komma med gråten i halsen då. Hoppas allt är bra med er annars! Jag lovar att jag uppdaterar er lite senare med kanske en outfit/dagens sminkning - bild eller så. PUSS!

Tråkigt inlägg utan någon bild - förlåt.

Postat av: MisseKung // 2011-09-08 · 15:34:11

Men gud! Kolla bort från det som gör dig ledsen och kolla istället på det som får dig att må bra. Kolla tillexempel på saker du uppnått. Saker som du är absolut stolt över! Du är bäst, det ska du alltid veta :)

Postat av: EmelieFredén // 2011-09-08 · 23:47:29

hoppas det blir bättre snart <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback