Godnatt älskade läsare

2011-09-13 · 22:09:41
Nu blir det faktiskt sängen för mig.. Jag är så sjukt trött! Gick upp klockan 6 imorse för att vara på ett möte vid 9 så mina ögon går i kors just nu, haha. Nu kom ju aldrig E.l.f. Cosmetics tävlingen upp heller, men jag lovar att den kommer imorgon bitti när jag orkar hålla ögonen öppna. Och juste ja, min villa kommer blåsa iväg i natt. Får se om jag vaknar på samma ställe som jag somnar på - den här stormen kommer dra med sig allt känns det som. Snart lyfter taket!!

Bild ifrån i helgen.


Postat av: tilde ♥ // 2011-09-13 · 22:38:12

Hej, hur mår du? :)

Postat av: Blerina MUQA // 2011-09-14 · 00:20:05

jo allt är bra hur är det själv? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback