Möblerar om

2011-09-22 · 20:20:10
Ligger i sängläge har så SVIN ont i min rygg så det inte finns. Jävla piss också. Dåliga jävla tränade rygg! Och jag som ska börja jobba på måndag, på mitt nya jobb dessutom. Bra intryck och komma med ryggont första dagen.. haha! Så i helgen ska jag bara ta det lungt. Nej, nu måste jag ta tag i mitt rum igen, håller nämligen på att möblera/designa om mitt rum. Det blir så snyggt! Visar er alla bilder senare, men här får ni en smygtitt!

Dålig bild, men ni får bättre snart :).

Postat av: VS - Anna // 2011-09-22 · 21:10:39

Hej!



Ny tävling på bloggen: http://vittellersvart.blogspot.com/2011/09/vinn-en-goodiebag.html



Var gärna med!



//Anna

Postat av: Besma // 2011-09-23 · 13:37:32

Hej sötnos!

Just nu har jag en Veckans blogg och det skulle vara super kul om du ville vara med , ( kan ha skrivit till dig innan )

Du anmäler dig på länken :

http://besmabwilmaa.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-hos-besma.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback