Nagellacks spa med farmor

2011-09-14 · 15:06:34
Farmor och farfar åkte precis efter att de kommit förbi med en superfin blombukett och önskat mig grattis på namnsdagen! Det är ju faktiskt Ida idag, haha. Passade även på att måla farmors fina naglar lite också i en neutral finish som hon gillar :). Farmor blev supernöjd!

  • Det första jag gör är att jag grundar farmors naglar med mitt "nail serum" från depend. Det luktar supergott, faktiskt som hårinpackning och inte alls som nagellack. Ett riktigt hett tips! Det torkar in snabbt och ger naglarna näring.
  • Efter det lägger jag på ett tunt lager med mitt nagellack ifrån Kicks, som är i färgen PINK. Det ger en väldigt naturlig rosa look. Det jag gillar med den är att man själv kan välja hur rosa man vill att den ska bli. Desto fler lager, desto mer rosa färg.
  • Till sist lägger jag på ett toplack som både gör så att nagellacket blir klibbfritt väldigt snabbt samt ger ett snyggt täckande/skyddande lager med en snygg glans i.




Postat av: tilde ♥ // 2011-09-14 · 17:08:03

Sv: Jag mår bra, vad har du gjort idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback