Hårförlängningar ifrån Hair Of Lady Lee

2011-09-12 · 21:55:18

http://www.hairofladylee.se/App_Themes/AT1/images/custom/logo.png


Nu är det äntligen dags för mig att lägga upp inlägget om hårförlängningarna som jag fick ifrån Hair Of Lady Kee. Jag har haft många typer av hårförlängningar och har därför god erfarenhet av det. Jag kan säga att det här håret absolut är något av de lenaste och finaste håret jag någonsin haft. De är otroligt lätt hanterligt vilket gör det lätt för dig som ska sy fast clips på dina förlängingar. Här nedan följer min guide på hur du går till väga för att fixa dina hårförlängningar på bästa sätt.

Imorgon kommer ni läsare få en grym rabattkod ifrån Hair Of Lady Lee.

Du behöver: sax, nål + tråd (som är i nogorlunda bra säg tillsammans med löshåret) ..


.. Och håret såklart ;)


Börja med att lägg ut håret raklångt på en plan yta. Ni kommer nu se hur långt det är och nu ska du mäta ut bredden på dina trens. Det gör du på så sätt att du håller upp hårlängningarna mot bakhuvet. Vanligast är att man mäter hur långt det är mellan öronen och tinningarna. Jag brukar ha tre trens, en i höjd i mitten av kinden, en mellan ögonen och till sist en mellan tinningarna. Om du är ute efter att få tjockare hår kan ni sy ihop två trens tillsammans. När du har mätt ut hur breda dina trens ska bli är det dagt att sy ihop dom!


Såhär ser det ut när de är färdigsydda.


Efter att du sytt ihop trensen ska du sy fast clipsen så du kan fästa hårförlängningarna i ditt riktiga hår.


Före och efter bilder. Observera dock att håret inte är klippt ännu.


Postat av: jennifer Jensan larsson ♥ // 2011-09-21 · 23:07:48

hur långt i centimeter är det där? :)

Postat av: vkumarJin // 2013-02-15 · 08:03:47

http://tiny.cc/yhxhsw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback