Falsies lash effect

2011-09-27 · 20:10:01
Jag har inte haft tillgång till någon dator på några dagar nu, därav den dåliga uppdateringen! Nu tänkte jag iallafall visa er en skönhetsprodukt som jag använder. Jag hittade den förra veckan när jag rensade alla mina lådor osv i mitt rum. Helt oöppnad och fin låg den i sminklådan, och jag som behövde en ny. Det är alltså den här mascaran från Maybeline och som heter Falsies lash effect. Jag har testat den några dagar nu och tänkte ge er några plus och minus.

Plus: borsten är böjd vilket gör det lätt att få volym på fransarna. Det är även lätt att applicera få längd (med stort L) med den här mascaran.
Minus: fransarna klumpar lätt ihop sig och har du ingnen mascara som är lätt att dela  fransarna med kan de lätt klumpa ihop sig till tre stycken.

http://www4.images.coolspotters.com/photos/657492/maybelline-volume-express-the-falsies-mascara-profile.jpg



Postat av: felicia falk // 2011-09-27 · 20:34:51

jo, jag va med i en tävling och vann. Jag undrar bara när sakerna kommer? det va mer än en vecka sedan jag skickade iväg min adress och så. ha det bra! :) kram.

Postat av: Linda ♥ // 2011-09-27 · 21:51:28

Förstår verkligen det;D

hur e läget med dig?

Postat av: Celine Naminah // 2011-09-27 · 21:55:34

Vad jättekul atrt jag vann produkter från Stockholmsgruppen. Fick meddelande om att lämna min adress. Ska jag skriva den här bland kommentarerna vill jag ju först veta att det inte publiceras direkt så jag testar. =)

Postat av: Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears! // 2011-09-27 · 22:47:38

Har 2 nya tävlingar på bloggen, hoppas du vill vara med :D

Kram!

Postat av: Bella,ung mamma // 2011-09-28 · 13:34:19

Hahahahhaha jaa det tycker jag att du ska! :D

Postat av: Magda ♡ // 2011-09-28 · 15:31:29

allt bra med dig idag sötnos? :)

Postat av: Celine Angelica // 2011-09-28 · 15:37:47

Sv: Kommer inte ihåg att jag har varit med i den tävlingen, och inte heller att jag har fått reda på att jag vunnit.. Skulle du kunna skicka en länk till tävlingsinlägget? Känner absolut igen din blogg men med mitt guldfiskminne kommer jag inte ihåg alla tävlingar jag är med i.

Postat av: Sara - F O T O // 2011-09-28 · 17:20:01

Härlig blogg! Kolla gärna in min fotoblogg, och kommentera förstås ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback