Många bollar i luften

2012-04-27 · 12:54:12

Jag tänkte att jag skulle försöka mig på ett sånt där "vardagsinlägg" som jag i princip aldrig gör då jag tycket att det är så himla tråkigt med sånna inlägg. Hur som helst. Det är minst sagt många bollar i luften nu. I veckan har jag varit på både ikea, mediamarkt, hos läkaren osv flera gånger. Vi är ca 10 000 kr fattigare, men en ugn + micro, nespressomaskin  och många möbler rikare. Imorgon är det flytt som gäller så jag ska försöka tidsinställa lite inlägg till er ikväll mellan packningen :}


Postat av: sagha // 2012-04-27 · 22:00:33

inte mycket dudå? :) gör du bloglovin byten? :)

Postat av: Kristin // 2012-04-28 · 20:53:49

hejsan. du har inte så du kan ladda upp filmen; smådeckarna?? Vore såå kul,vill se den igen men hittar den inte ngnstans o man kan inte köpa den heller =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback