New in: TRESemmé instant refresh

2012-04-09 · 17:04:33
Fick nåt ryck och åkte ner till affären för att köpa nytt torrshampoo då mitt gamla (och extremt dåliga i märket PROFFS tagit slut). Kom glatt hem med den här från TRESemmé som jag hört väldigt gott om. Jag testade den lite snabbt nyss och den doftade verkligen fräsht. Nästan så att man vill ta slut på hela flaskan, haha. Vi får helt enkelt se om den håller vad den lovar. Återkommer med recension! 


Postat av: En chic mammas bekännelser // 2012-04-09 · 17:24:50

tack för tipset det skall jag kika på !!



haft en fin dga? :)

Postat av: Ina // 2012-04-09 · 18:56:30

Vet inte om jag mins rätt. Men det var något inlägg du skrev för ett bra tag sedan om någon tablett som gjorde att man kunde få bättre/starker hår. Om du vet vad märket heter och vart köper man det? :)

Postat av: En chic mammas bekännelser // 2012-04-09 · 18:56:59

jadå den har varit bra :)

Postat av: M O A // 2012-04-09 · 19:21:35

Snälla tyck inte att jag är ett pucko nu men hur använder man torrshampoo, vad är det för något och när ska jag använda det? Vill köpa men fattar typ inget om vad det är! :o hihi

Postat av: Nina - alltid tävlingar! // 2012-04-09 · 20:31:38

sv: okej :)

haft en bra dag?

Postat av: Louisa // 2012-04-10 · 16:14:16

Har använt det och själv tycker jag faktiskt inte att det är så bra. iaf jag behövde väldigt mycket för att det skulle bli någon bättring alls :) nu använder jag PROFFs som faktiskt är myycket bättre i mitt hår! haha tänk vad olika det är från person till person. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback