TRESemmé InstantFresh - Dry shampoo

2012-04-25 · 07:55:00
Nu har jag testat TRESemmé InstantFresh - Dry shampoo i ett par veckor och lyckats skaffa mig en uppfattning om den. Enligt baksidan på flaskan står det att den nya formulan ska ta bort 72% av hårets naturliga oljor samt göra att håret känns friskt och fräsht. Eftersom att mitt hår blir oljigt redan dagen efter jag tvättat det så hade jag ganska höga förhoppningar om den här produkten, vilket tyvärr stupade rakt ner i backen efter första användningen. Jag följde instruktionerna, skakade flaskan väl och sprayade ca 30cm från huvudet men ändå fick jag inte det resultatet som jag ville ha. Visst att den tog bort det olija precis på toppen av huvudet - men endast för någon timme. Skulle håret kännas rent under resten av dagen tror jag att jag skulle ta slut på hela flaskan. Ingen produkt jag direkt kan rekommendera tyvärr, men ett plus för den goda doften!


Postat av: alex // 2012-04-25 · 08:32:40

Hej! jag lider av samma sak, fett hår på morgonen dagen efter om jag duschar före middagen kvällen innan. Har du något tips på bra torrschampo? Jag har använt lee stafford och är nöjd, men man vet ju aldrig om det finns fler bra produkter:), svara gärna i ett inlägg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback