Ambience for home

2012-08-13 · 20:12:12
 
Idag  hämtade  jag  ut  ett  paket  med  inredningsprodukter  från Ambience  for  home (gåva).  Jag  blev  glatt  överraskad  när  jag  öppnade  paketet  och  fick  se  alla  fina  grejer.  Bland  annat  fick  jag  det  här  Aromaterapi  doftljuset  som  doftar lindblom,  mimosa  och  magnolia  samt  ljusfatet  "everyday"  som  doftljuset  så  snyggt  står  på.  Detta  får  pryda  mitt  matbord!

Postat av: Ida // 2012-08-13 · 23:14:11

Ser jättefina ut! Älskar ljus nu på hösten!

Svar: Ja samma här :) Så mysigt!
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Annica // 2012-08-15 · 05:41:44

wow måste in och kika , tack för tipset :o)

Svar: Haha gör det! Så lite så :)
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback