Erbjudande på Eleven.se

2012-08-08 · 20:17:14
 
Gick  in  på  Eleven  igårkväll  och  såg  att  de  hade  en  grym  deal   Boots  No7.  Just  nu  får  du  nämligen  en nescesär  fylld  med  härliga  produkter  (värde  350  kr)  om  du  köper  minst  två  valfria  produkter  från  just  märket  No7  och  dess  nya  serie.  Känns  verkligen  som  ett  erbjudande  man  inte  kan  missa,  så  passa  på!
 
 
 
 

Postat av: Julia, Cupcakestokig, träningsnarkoman och fashionista med kameran i högsta hugg! // 2012-08-08 · 20:44:34

Häng med ut i världen! Påväg mot Kina, LA, Fillipinerna, Frankrike och London!

-----------> http://juliahjortshagen.blogg.se

Svar: Tack för tipset!
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: LINDA skönhetsbloggen // 2012-08-09 · 12:55:39

Det fick jag, superbra produkter man fick med :) kram

Svar: Åh vad kul! Jag har inte beställt ännu.. fattar inte vad jag väntar på?! haha.. Ska du på Schwarzkopf eventet om två veckor?
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: Ida // 2012-08-13 · 05:52:31

Nice deal! Älskar bonusprodukter :) Vilka No.7-produkter gillar du mest?

Kram!

Svar: Haha samma här! :) Jag gillar deras Beautiful Skin Normal/Dry Radiance Exfoliator väldigt mycket. Vilka är dina favoriter? :) Kram
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Postat av: LINDA skönhetsbloggen // 2012-08-13 · 20:38:33

sv: BESTÄLL!! på en gång ;) Nej, kan tyvärr inte :/ Sucks!

Svar: Haha ja får fan göra det! ;) åh vad tråkigt!
Idas beauty ~ mamma till filippa ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback