Everyday Minerals

2012-02-10 · 13:12:28


Minns ni de här produkterna som jag fick hem från Brallis? Jag tyckte att det var dags för en recension nu efter att jag har använt de i ca en månad. Märket är Everyday minerals och är som det låter ett märke som säljer mineralsmink. Den första produken jag testade var deras Finishing dust som är ett transparent puder som använts för att ge din foundation bättre hållbarhet och fäste samtidigt som den hjälper till att hålla ansiktet fri från glansiga partier. Enligt mitt tycke är den väldigt lätt att applicera och resultatet blir precis som ovanstående beskrivning. Nästa produkt till granskning var deras Muli-tasking concealer som ska trolla bort alla mörka partier, rodnader, finnar etc. En miralekprodukt enligt mitt tycke! Ni har säkert hört mig säga att jag tycker att jag har otroligt mörka ringa under ögonen och den enda produkten (innan jag testade den här) som kunde ta bort de var Make up stores concealer. Men icke, nu har jag hittat en till. Dock tycker jag inte att den är speciellt bra på att ta bort blemmor och fula finnar men som sagt, mörka partier fungerar den ypperligt på. Nu var det bara Mint color corrector kvar som jag inte hade speciellt höra förväntningar på, även fast det stod att det var make up artisternas favorit. Jag har dock inte hunnit testa den speciellt mycket men den ska trolla bort synliga blodkärl, solfläckar, mörka ringar under ögonen samt finnar. Utav de få gångerna jag har använt den har den fungerat bra och jag är väldigt nöjd med samtliga produkter från det här märket. Gillar ni mineral smink ska ni definitivt ta och testa de här produkterna som finns att köpa här.

Postat av: ida // 2012-02-10 · 19:12:40

när kommer vinnaren upp från en Iphone 4s ? tacksam för svar ;D

Postat av: Anonym // 2012-02-10 · 19:45:04

allt bra

Postat av: Anonym // 2012-02-10 · 22:06:52

sv: BARA BRA! HÄNDER?

Postat av: Anonym // 2012-02-10 · 22:30:54

sv: jaq med! när ska du sova då?

Postat av: Ellen // 2012-02-11 · 13:54:52

sv: Det skulle jag absolut kunna göra.. Ska se om jag hinner imorgon, annars försöker jag göra det till nästa helg. Jättekul att du tyckte om frisyren! =)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! // 2012-02-12 · 15:22:56

Jag gillar verkligen produkterna från Brallis! :D men skulle behöva en ljusare foundation nu .. har tappat så mycket färg under vintern!

Postat av: Linda // 2012-02-12 · 20:03:52

Mineralsmink är toppen, de täpper inte igen. Jag tar bivaxsalva med kåda, bivaxsalva.se nu för tiden. Den tar bort alla svarta pormaskar. skitbra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback