Nytt i sminkväskan

2012-02-04 · 11:42:00
Fick med mig de här två mascarorna hem för några dagar sedan. Den översta är Maybelline Volum’ Express The Colossal Cat Eyes Mascara som är det senaste tillskottet i Volum’ Express-familjen. Maybelline beskriver den såhär: “Colossal är tillbaka med kolossalt mycket mer volym”. Den böjda och lilla borsten följer fransarnas form och tvinnade borsthår griper tag och förlänger. Jag upplever att den hittills är väldigt lätt att applicera mascaran med utan att få klumpar samt har lätt för att komma åt fransarna i ögonvrån då den som sagt är väldigt liten och lätt att arbeta med.

Den understa är Maybelline Falsies Volum’Express Drama som jag använt tidigare. Produkten sägs ge lösögonfranseffekt och separerade fransar, vilket jag tycker stämmer rätt så bra. Den är lätt att använda och den är inte sådär överdrivet kladdig som vissa mascaror kan vara i början. En av mina favoritmascaror, helt klart. 


Postat av: Mathilde // 2012-02-04 · 12:30:26

SV: Ja precis. =D sedan måste jag klippa mig med. så mycket hela tiden. =)

Postat av: The Life Of Yarp - Lottar ut 8 Onepiece på bloggen! // 2012-02-04 · 12:43:07

inegn aav de mascarorna funkar för mig :(.



Sv: åh najs :D

Postat av: The Life Of Yarp - Lottar ut 8 Onepiece på bloggen! // 2012-02-04 · 12:52:01

sv ja gör det om du vill =) jagh gillar IDUN minerals mascara :)

Postat av: Alvas Skönhetsblogg // 2012-02-04 · 13:34:31

Svar: Det var väldigt tråkigt att höra. Tack så jättemycket för att du sa till. Hur fick du dina inlägg på hennes blogg att bli borttagna?



Ha en fin dag!

Postat av: Madde // 2012-02-04 · 13:35:14

sv: Veckans blogg är uppe nu :)

Vann du inte? anmäl dig igen

Vann du? anmäl dig igen



DIREKTLÄNK:

http://boxii.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! // 2012-02-04 · 13:59:58

Har faktiskt inte testat någon av de där, men den understa vill jag testa :)



sv: tack så mycket! :D

Postat av: The Life Of Yarp - Lottar ut 8 Onepiece på bloggen! // 2012-02-04 · 14:06:03

sv ja jag gillar deras smink =) de har jättebra smink alltihop faktiskt :). använder deras ögonskuggor också, här finns några bilder när jag sminkat mig med deras ögonskuggor; http://yarp.blogg.se/2012/january/wordfeud-ja-jag-ar-lite-seg.html#comment

och http://yarp.blogg.se/2011/december/dagens-look-1.html#comment :)

Postat av: The Life Of Yarp - Lottar ut 8 Onepiece på bloggen! // 2012-02-04 · 14:16:31

sv ja det håller en hel dag på mig i a f :) brukar ibland ha lite primer under & då håller det ju längre, hehe xD

Postat av: e // 2012-02-04 · 15:02:53

SV: jag har precis varit ute och fotat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback