Everyday Minerals Sweet Perfection Conceal kit

2012-01-14 · 15:29:00
I veckan kom mitt efterlängtade paket från Brallis. Jag har nämligen klickat hem ett concealer kit från märket "Everyday Mineral" (länk) då jag läst väldigt gott om det. Paketet innehåller: en Multi-tasking Concealer, en Mint Color Corrector, en Finishing Dust samt en Concealer Brush. Brallis har även en massa annat mineralsmink på sin hemsida som jag hört är väldigt bra.. Återkommer hur som helst med recension på det här produkterna när jag använt de ett tag.

"Everyday Minerals drivs de av att hjälpa kvinnor känna sig vackra genom att producera produkter av de allra finaste naturliga ingredienserna. Företaget finns i Austin, Texas och arbetar hårt för att bevara det lokala växt- och djurlivet. Everyday Minerals filosofi är att 'homemade' är lite extra speciellt att ge bort som gåva. Därför är varje produkt kärleksfullt handgjord, med fokus att bevara vår vackra planet. Bohem i hjärtat och eklektisk av naturen, själen i Everyday Minerals är djupt rotad i den naturliga skönheten hos varje kvinna. Produkterna är organiska, eco-vänliga och kan användas av veganer. Med ett produktsortiment på över 300 härliga färger finns det en färg för varje kvinna och tillfälle. Grundaren Carina Menzies tycker inte att högkvalitiva och naturlig mineralsmink ska behöva kosta en förmögenhet. Hennes mål är att varje kvinnas inre skönhet ska komma fram genom en makeup som är lätt att applicera, sitter länge och framförallt att det ska vara roligt! Med Everyday Minerals kan kvinnor över hela världen få den makeup de förtjänar!" Info om märket från deras hemsida.


Postat av: Emilia [Personlig FotoBlogg] // 2012-01-14 · 15:39:28

Allt är bara bra tack, hur är det själv? :)

Postat av: H J J O N S S O N // 2012-01-14 · 20:13:54

Sv. Ja, allt är bra. med dig? :)

Postat av: johanna // 2012-01-14 · 20:49:34

- tack så mkt! Det är kanon med mig :D

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg! // 2012-01-14 · 20:53:31

Toppen :D

Postat av: Ida // 2012-01-14 · 21:38:10

Spännande! Är på jakt efter nytt smink, så ser fram mot recentionen :D

Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda // 2012-01-14 · 22:04:17

Jag gillar din blogg länge och har följt och kommenterat den flera gånger, så då känns det inte så roligt när man får ett SPAM!



Jag gillar din blogg, men SNÄLLA SPAMMA INTE! Idag skrevs ett inlägg om vad jag tycker om spam;



http://p0llys.blogg.se/2012/january/sluta-spamma-min-blogg-for-faan.html

Postat av: ladymuffin // 2012-01-14 · 22:06:46

sv; tack ! :)

Ha en fortsatt bra kväll :)

Postat av: Hanna // 2012-01-14 · 22:30:01

Kul

Postat av: Holly // 2012-01-15 · 00:36:12

tack, du också :)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! // 2012-01-17 · 22:25:42

Det där märket är sjukt bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback